mandag 28. oktober 2013

Lillesøster Ingrid

Hei!
Nå har jeg fått gleden av å dele denne bloggen med min kjære storesøster.
Akkurat nå har jeg ingen oppskrift å dele med dere, men jeg kan heller legge ved et par bilder av noen kaker jeg har pyntet på jobben. (Dette var de første kakene jeg pyntet på jobb, så derfor er det ekstra stas å vise de frem :) )

En marsipankake fylt med bringebær og mørk sjokolade.

 
En sjokolademoussekake på konfektbunn, glasert med en sjokoladeglasur.

For de som ikke har lest om hva jeg driver med, så er jeg førsteårs konditorlærling. Så min hverdag består av å lage og pynte kaker og desserter. Fra min side, så er det nok det jeg kommer til å bidra mest med! :)
Det kommer oppskrifter etterhvert! Hvis dere har noen ønsker på oppskrifter dere skulle tenke dere, så si ifra, så skal jeg se hva jeg kan trylle frem! :)

- Lillesøster Ingrid

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Legg gjerne igjen en kommentar! :)